Thursday, February 4, 2010

mari minum susu


semasa sedang menonton tv pada suatu malam...sambil berborak-borak ngn mak..

mak: ain pegila hisap susu tu..mak beli nespray baru tadi ( dengan blur)

ain: hisap susu? hhuhuhuhuhuhuhuhuh

mak: eh..silap plak..( dengan penuh segan)

ain: ape kata mak buat kan dalam botol siap2.hehehhe.

aku still xleh terima kesalahan tatabahasa mak aku nih. alasan die..:

mak: mak ingat ain kecik lg..lupe plak da besar..

hehhehhee..konpius lah. td mak suruh kawin cepat. lepas tuh mak suruh hisap susu plak...ingat ain kecik lagi. tiada kesinambungan di situ.

moral cerita: tade moral..just nk cerita.

=)

10 comments:

  1. HAHA. ouh.. ain hisap susu lg stil now.. ish ish ish. =P

    ReplyDelete
  2. kalau mak kau tgk video2 wanie kat fesbuk kompem die ckp mcm bdak kecik.haha

    ReplyDelete
  3. miba tu islah yer..

    k.teh: haa'ah. tersasul la tuh.huhu

    mao: walaupun aku ni mcm kanak2 sikit..tapi sebenarnye aku sgtlah matang weh.hahahhaha.=p

    ReplyDelete
  4. oh semestinya. aktivis kena matang :P

    ReplyDelete
  5. la.. ain isap susu lg eh.. hahahhh
    tu mknenye mok mg syg ngat ke mg sapa nok
    sruh jd kck mulla...

    ReplyDelete
  6. hahhaha.

    ape2 aje la mao.

    mehmed: tula pasal. terharu gak aku.huhu

    ReplyDelete
  7. bgs utk kesihatan dan tulang badan.

    ReplyDelete