Saturday, March 28, 2009

the Birth daY.=]

I AM SELF OBSESS.=P


she was born on 25th March 1988 at 11.36 pm in University Hospital,KL.
the last child in the family.cute (mase baby la).=p

huhuhuhu.cant believe thats me! y am i so x comel skrg.down.=[

hmm...firstly thnx to everyone who wish me on 
my bday. tq so 
much. hee..feel so happy that day.
though there's no more suprise bday party or any prank for me. i still feel so hepy n appreciated.
special thanx to tc, asha, jay n mus, n dear peeya.hhuhu..these people gv me special wishes.

thanx to the parents as well...deliver me n t8 gud care of me until today.=]. n sisters who wish me after abah remind them.hehhe.=p

many people wish me ' hope jmpe jodoh yg baik n kawin cepat'.huhu.amINNN.

there's one wish from this one person..i was deeply touched. thnx dear fren, cant believe u wish me.=]

okey..thats all...im 21 now.getting older n wiser..perhaps.heeeeeee...but tc said im even more immature after my bday.sudahlaaa kau tc.wek.=p




9 comments:

  1. happy birthday.. kitorng sian kat kau.. tu yg xnak prank.. bersyukurlah..

    ReplyDelete
  2. syukur sgt Islah!aku pn takut.haha

    ReplyDelete
  3. Apsal aku rase gambar time baby aku lagi comel aarr?? jk

    ReplyDelete
  4. hehe, bile nak buka cookies?

    ReplyDelete
  5. "there's one wish from this one person..i was deeply touched. thnx dear fren, cant believe u wish me.=]"

    eh...mcm bole teka je sape.....ish3x...

    ReplyDelete
  6. Happy Belated Birthday! Sorry lambat wish. Tapi Kak Teh dah wish dah kan? Anyway, jaga diri dan kesihatan. Hadiah birthday tuntut balik nanti la yek dekat Kak Teh.

    ReplyDelete
  7. jengga: joking je kn?!haha

    a'ishah: ive open the cookies..meh lepak my room.

    peeya: memandai ek kamu...jwpnnye salah!!hahahahahahaa.u'll nvr expect.

    abg apai: thnx. ain sure akan claim nye blk nie.hehehe

    ReplyDelete
  8. ain,dapat x e-card kk teh bg?nak hadiah pun bole tp virtual la nak ker???hihihii..take care..

    ReplyDelete
  9. xdpt view the ecard xtau nape.
    blk nnti ain kene claim yg real nye adiah.xnk virtual2 key.=p

    ReplyDelete