Thursday, May 16, 2013

Kau ilhamku

Kenapa saya kembali?

Anyways takde org kisah pun sebab blog ni bukannya high traffic pun kan.hihi.

Sejak kahwin and pregnant memang rasa malas sgt dah nak menulis sbb rasa mcm busy sgt n penat mengurus rumah tangga kononnya.

Dan semasa pregnant saya agak stress..keletihan..dan sangat tak selesa..jadi kalau sy menulis apa2 post pastinya akan berbaur emosi negatif. Untuk mengelakkan awan2 negatif berkumpul dalam blog ni..saya pendamkan dan lebih banyak membaca dari menulis.

Tapi kini..selepas melahirkan..sy rasa bersemangat semula nak menulis sebab macam banyak sgt idea yg nak dikongsikan..biasalah pertama kali jadi ibu..excited dgn kehidupan baru bersama bayi tersayang.
Apatah lagi bayi saya pramatang....banyak yang sy nk share ttg si comel dan sy harap one day dia boleh godek2 blog ni baca tentang masa kecilnya.

Aisyah Al Humaira nama diberi. Saya berkesempatan mengandungkan aisyah selama 29 minggu sahaja. Aisyah lahir dengan berat 1.26kg...

To be continue.............;)

1 comment: